Retourneren

Voordat u een product terugzendt

Als u een probleem hebt met een product, staan er mogelijk andere acties open voordat u het product terugzendt:
- Zoek online hulp op de website bij Service
- Neem contact op met onze klantenservice voor technische productondersteuning of bij vragen over uw bestelling.

Terugzendbeleid

U kunt uw product uit 2 beweegredenen retourneren naar ons:

Herroeping

Afhankelijk van onze terugzendcriteria kunt u de koopovereenkomst binnen veertien (14) kalenderdagen na aankoop intrekken en een terugbetaling vragen zonder dat u hiervoor een reden hoeft op te geven.
Als u uw recht op intrekking wilt uitoefenen, moet u ons voordat de intrekkingsperiode vervalt, van uw beslissing op de hoogte brengen. Raadpleeg de pagina Herroeping voor informatie over hoe u ons op de hoogte kunt brengen van uw beslissing om de terugzendprocedure te starten. Teneinde aan de deadline voor de intrekking te voldoen, is het voldoende dat u ons uw bericht, waarin u aangeeft een beroep te willen doen op het intrekkingsrecht, toestuurt voordat de intrekkingsperiode is verlopen.

Garantie op gebrekkige goederen

Als een product dat u in onze webshop heeft gekocht, afwijkt van de beschrijving of niet goed werkt, binnen de garantietermijn, kunt u het desbetreffende product (inclusief eventuele accessoires) met een geldig aankoopbewijs aan ons retourneren. Wij bieden u zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Ter beoordeling van de garantieclaim dient gelijktijdig met het product een gedateerde aankoopnota te worden overlegd. Zonder aankoopnota kunnen wij de garantietermijn niet beoordelen, derhalve vervalt uw garantie.

Om het garantierecht uit te oefenen, neemt u contact op met onze klantenservice. Zij zullen u uitleg geven over de garantieafhandeling en verdere procedure.

Terugzendprocedure

Nadat u contact heeft gezocht met de klantenservice, dient u de goederen aan KlikAanKlikUit retouren, Antwoordnummer 6012, 3301 VA Dordrecht, terug te zenden. Wij dragen de kosten van de retourzending als u de artikelen retourzendt naar ons antwoordnummer. U dient de producten te versturen tezamen met eventuele accessoires en voorzien van een korte omschrijving van het defect en een ingevuld garantieformulier.

Nadat het pakketje ontvangen is, zorgen wij dat deze de dag van ontvangst gecontroleerd wordt of het aan de garantievoorwaarden voldoet. Na de controle ontvangt u zo spoedig mogelijk een vervanging of terugbetaling.

Graag notitie nemen van het feit dat, in naleving van onze privacy- en beveiligingsprocedures, de annulering en terugbetaling van bepaalde producten mogelijk telefonisch moet worden bevestigd voordat deze kunnen worden afgerond.

Even wachten...