Retourneren

Voordat je een product terugzendt

Als je een probleem hebt met een product, staan er mogelijk andere acties open voordat je het product terugzendt:
- Zoek online hulp op de website bij Service
- Neem contact op met onze klantenservice voor technische productondersteuning of bij vragen over jouw bestelling.

Terugzendbeleid

Je kunt je product uit twee beweegredenen retourneren naar ons:

Herroeping

Afhankelijk van onze terugzendcriteria kun je de koopovereenkomst binnen veertien (14) kalenderdagen na aankoop intrekken en een terugbetaling vragen zonder dat je hiervoor een reden hoeft op te geven.
Als jij je recht op intrekking wilt uitoefenen, moet je ons voordat de intrekkingsperiode vervalt, van je beslissing op de hoogte brengen. Raadpleeg de pagina Herroeping voor informatie over hoe je ons op de hoogte kunt brengen van jouw beslissing om de terugzendprocedure te starten. Teneinde aan de deadline voor de intrekking te voldoen, is het voldoende dat je ons het bericht, waarin je aangeeft een beroep te willen doen op het intrekkingsrecht, toestuurt voordat de intrekkingsperiode is verlopen.

Garantie op gebrekkige goederen

Als een product dat in onze webshop heeft gekocht, afwijkt van de beschrijving of niet goed werkt, binnen de garantietermijn, kun je het desbetreffende product (inclusief eventuele accessoires) met een geldig aankoopbewijs aan ons retourneren. Wij bieden je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Ter beoordeling van de garantieclaim dient gelijktijdig met het product een gedateerde aankoopnota te worden overlegd. Zonder aankoopnota kunnen wij de garantietermijn niet beoordelen, derhalve vervalt jouw garantie.

Om het garantierecht uit te oefenen, neem je contact op met onze klantenservice. Zij zullen je uitleg geven over de garantieafhandeling en verdere procedure.

Terugzendprocedure

Nadat je contact hebt gezocht met de klantenservice, dien je de goederen aan KlikAanKlikUit retouren, Antwoordnummer 6012, 3301 VA Dordrecht, terug te zenden. Wij dragen de kosten van de retourzending als je de artikelen retourzendt naar ons antwoordnummer. Je dient de producten te versturen tezamen met eventuele accessoires en voorzien van een korte omschrijving van het defect en een ingevuld garantieformulier.

Nadat het pakketje ontvangen is, zorgen wij dat deze de dag van ontvangst gecontroleerd wordt of het aan de garantievoorwaarden voldoet. Na de controle ontvang je zo spoedig mogelijk een vervanging of terugbetaling.

Graag notitie nemen van het feit dat, in naleving van onze privacy- en beveiligingsprocedures, de annulering en terugbetaling van bepaalde producten mogelijk telefonisch moet worden bevestigd voordat deze kunnen worden afgerond. LET OP: indien je hebt gekozen voor betaling via AfterPay, dien je de factuur van AfterPay nog steeds te voldoen. Wij zullen vervolgens de terugstorting van het aankoopbedrag naar jouw rekeningnummer in orde maken.

Even wachten...