Bij KlikAanKlikUit draait alles om tevreden klanten en wij zetten ons in om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze producten of service, adviseren wij om een e-mail te sturen naar ons via dit formulier, waarbij u als 'Reden van contact' de optie 'Klacht over product of service' selecteert.

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de volgende gegevens te vermelden: uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en uw bestelnummer.

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
KlikAanKlikUit
T.a.v. Afdeling Klachten
Postbus 434
3300 AK Dordrecht

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen wij een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie. Wij hebben als doelstelling om eventuele problemen of klachten altijd in overleg op de best mogelijke manier op te lossen.

Mocht deze reactie niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel waarbij KlikAanKlikUit is aangesloten. Dit dient schriftelijk te gebeuren binnen drie maanden na het aangeven van uw klacht bij KlikAanKlikUit. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Even wachten...