Bij KlikAanKlikUit draait alles om tevreden klanten en wij zetten ons in om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze producten of service, adviseren wij om een e-mail te sturen naar ons via dit formulier, waarbij je als 'Reden van contact' de optie 'Klacht over product of service' selecteert.

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om jouw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van jouw klacht, vragen wij je vriendelijk om de volgende gegevens te vermelden: je naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en bestelnummer.

Je kunt jouw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
KlikAanKlikUit
T.a.v. Afdeling Klachten
Postbus 434
3300 AK Dordrecht

Zodra jouw klacht is ontvangen, sturen wij een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een inhoudelijke reactie. Wij hebben als doelstelling om eventuele problemen of klachten altijd in overleg op de best mogelijke manier op te lossen.

Mocht deze reactie niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun jij je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel waarbij KlikAanKlikUit is aangesloten. Dit dient schriftelijk te gebeuren binnen 12 maanden na het aangeven van jouw klacht bij KlikAanKlikUit. Tevens kun jij je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Even wachten...