Contact

Heeft u een vraag over een van onze producten of over onze App? Kijk dan bij de informatie van het desbetreffende product op de productpagina, op de Service pagina, of zoek uw antwoord bij de Veelgestelde vragen (FAQ).

Service


Veelgestelde vragen


Voor overige vragen kunt u contact opnemen met ons via e-mail, social media of telefoon. U kunt ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:00 en van 13.00 tot 17.00 uur.

Kunt u ons niet bereiken via het telefoonnummer? Stuur dan een e-mail of direct message.
Ook buiten werktijd en in het weekend kunt u uw vragen of opmerkingen sturen naar onderstaande e-mailadressen, via onze social kanalen en het contactformulier, wij komen hier dan zo snel mogelijk op terug.


Kantoor
KlikAanKlikUit
Laan van Barcelona 600
3317 DD Dordrecht
Noot: Bezoek is niet mogelijk


Postadres
KlikAanKlikUit
Postbus 434
3300 AK Dordrecht


Retour adres
KlikAanKlikUit Retouren
Antwoordnummer 6012
3301 VA Dordrecht

Bent u op zoek naar het adres waar u een artikel naar kunt retourneren? Lees dan eerst meer informatie over retourneren op onze retouren pagina.

E-mail Gebruik het formulier aan de rechterkant of onderstaande opties.
Voor supportvragen:
Vragen over bestellingen:
Algemene vragen:

Wij streven ernaar uw bericht binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Fax 078-7111279
Telefoon 078-7111260 (Maandag t/m vrijdag: 09:00-12:00 / 13.00-17.00 uur)
Chat Open de chat rechtsonder* in het venster om met een medewerker te chatten. De chat helpdesk heeft een beperkte openingstijd. Is de chat gesloten (en dus niet zichtbaar), stuur dan door middel van het contactformulier een bericht naar ons en er wordt z.s.m. contact opgenomen.
 
 
Overige gegevens
BTW nummer NL009622378B01
KVK 23078603
Bank ABN AMRO
Rekeningnummer 46.77.09.998
IBAN NL82ABNA-0467709998
BIC ABNANL2A

 

Heeft u een vraag? Neem hier contact met ons op! Wij streven ernaar uw bericht binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Bericht

Persoonlijke informatie

Nieuwsbrief

* Verplichte velden

Even wachten...