Bestellen en bezorgen

Bestellen is heel eenvoudig. In vier stappen rondt u uw bestelling zelf af. Een bestelling is pas definitief, nadat u de bestelling bevestigd hebt.

1. Selecteer producten
Met de knop "in winkelwagen" voegt u een product toe. Als u meerdere exemplaren wilt bestellen, wijzigt u het aantal in de winkelwagen en klikt u op de knop "Winkelwagen bijwerken". Met de knop "Ga verder met winkelen" keert u terug naar de winkel. Heeft u zich bedacht? Klik dan op het kruisje om een product te verwijderen. Klaar met winkelen? Klik dan op "Ga door naar afrekenen".

2. Geen KlikAanKlikUit-account? Voer dan uw adresgegevens in.
Heeft u nog geen KlikAanKlikUit-account? Vul dan in veld 1 uw adresgegevens in. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen. 

3. Kies uw betaalmethode
U kunt op verschillende manieren betalen:  

  1. iDEAL internetbankieren
  2. VISA, Mastercard of Maestro via beveiligde verbinding
  3. AfterPay
  4. PayPal

Verzendkosten
Voor bestellingen tot € 49,99 worden € 4,95 verzendkosten berekend voor verzending binnen Nederland. Er worden geen verzendkosten berekend voor bestellingen vanaf € 49,99 voor verzending binnen Nederland. Voor verzending naar België rekenen wij altijd € 4,95 verzendkosten.

4. Controleer en bevestig uw bestelling
In dit veld ziet u een overzicht van uw bestelling. Klopt alles? Vink dan "Ik heb de bestelling en adresgegevens gecontroleerd" aan en klik op "Plaats bestelling". Wilt u iets wijzigen? Klik dan op "Wijzig bestelling" en pas uw bestelling aan. U ontvangt automatisch een bevestiging van uw bestelling via e-mail. Na betaling wordt de factuur naar u gemaild.

Bezorging
Als u op werkdagen voor 16.30 uur uw bestelling plaatst, worden de goederen dezelfde dag nog aan DHL parcel (voorheen Selekt Vracht) aangeboden. De volgende werkdag kunnen de goederen dan uitgeleverd worden.

Bestelt u op vrijdag na 16.30 uur, zaterdag of zondag dan worden de goederen op maandag aan DHL parcel (voorheen Selekt Vracht) aangeboden en kan het de daarop volgende werkdag uitgeleverd worden.

Zodra de goederen zijn aangeboden aan DHL Parcel wordt er automatisch een Track & Trace code naar u gemaild, waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen.

Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan altijd direct telefonisch contact met ons op via 078-7111260.

Is uw order reeds onderweg? Dan kunt u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kostenloos.

Even wachten...