Bestellen en bezorgen

KlikAanKlikUit nieuws 21-03-2019
KlikAanKlikUit gaat nauwer samenwerken met haar huidige partners en draagt de online verkoop aan hen over: dezelfde kwaliteit, dezelfde service en nog sneller in huis

In de laatste jaren zijn KlikAanKlikUit producten steeds breder en sneller online verkrijgbaar. Inmiddels zijn onze producten te koop bij een groot aantal onlinepartners met uitstekende service. Hierdoor wordt de rol die de KlikAanKlikUit webshop speelt steeds bescheidener.

Dit heeft er toe geleid dat KlikAanKlikUit zich vanaf 28 maart weer volledig gaat focussen op waar we goed in zijn: het maken van slimme draadloze oplossingen en het leveren van een uitstekende service! De online verkoop van onze producten laten we dan ook over aan de mensen die hier nog beter in zijn dan wij: onze partners.

Per 28 maart wordt de KlikAanKlikUit webshop gesloten. Uiteraard blijft de website wel online, zodat we je kunnen blijven inspireren en informeren over alle producten. Ook onze klantenservice zal blijven bestaan om je met raad en daad te woord te staan bij vragen over onze producten.

Voor verdere vragen hierover, zoals garantie en retournering, verwijzen we je graag naar deze pagina.



Bestellen is heel eenvoudig. In vier stappen rondt u uw bestelling zelf af. Een bestelling is pas definitief, nadat u de bestelling bevestigd hebt.

U kunt als particulier in onze webshop bestellen, wanneer u een (aflever)adres heeft in Nederland of België.
Het is niet mogelijk om met een (aflever)adres uit een ander land in onze webshop te bestellen. In de andere landen kunt u onze producten (onder het merk Trust Smart Home) bij onze retailers kopen.

Bestellingen door zakelijke klanten kunnen niet worden gedaan via onze webshop.
Ook is het niet mogelijk om in onze webshop als buitenlandse onderneming BTW vrij te bestellen (intracommunautaire levering).

1. Selecteer producten
Met de knop "in winkelwagen" voegt u een product toe. Als u meerdere exemplaren wilt bestellen, wijzigt u het aantal in de winkelwagen en klikt u op de knop "Winkelwagen bijwerken". Met de knop "Ga verder met winkelen" keert u terug naar de winkel. Heeft u zich bedacht? Klik dan op het kruisje om een product te verwijderen. Klaar met winkelen? Klik dan op "Ga door naar afrekenen".

2. Geen KlikAanKlikUit-account? Voer dan uw adresgegevens in.
Heeft u nog geen KlikAanKlikUit-account? Vul dan in veld 1 uw adresgegevens in. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen. 

3. Kies uw betaalmethode
U kunt op verschillende manieren betalen:  

  1. iDEAL internetbankieren
  2. VISA, Mastercard of Maestro via beveiligde verbinding
  3. AfterPay
  4. PayPal

Verzendkosten
Voor bestellingen tot € 49,99 worden € 4,95 verzendkosten berekend voor verzending binnen Nederland. Er worden geen verzendkosten berekend voor bestellingen vanaf € 49,99 voor verzending binnen Nederland. Voor verzending naar België rekenen wij altijd € 4,95 verzendkosten.

4. Controleer en bevestig uw bestelling
In dit veld ziet u een overzicht van uw bestelling. Klopt alles? Vink dan "Ik heb de bestelling en adresgegevens gecontroleerd" aan en klik op "Plaats bestelling". Wilt u iets wijzigen? Klik dan op "Wijzig bestelling" en pas uw bestelling aan. U ontvangt automatisch een bevestiging van uw bestelling via e-mail. Na betaling wordt de factuur naar u gemaild.

Bezorging
Als u op werkdagen (maandag-vrijdag, uitgezonderd feestdagen) voor 16.30 uur uw bestelling plaatst, worden de goederen dezelfde dag nog aan DHL Parcel aangeboden. De volgende werkdag kunnen de goederen dan uitgeleverd worden.

Bestelt u op vrijdag na 16.30 uur, zaterdag of zondag dan worden de goederen op maandag aan DHL Parcel aangeboden en kan het de daarop volgende werkdag uitgeleverd worden.
Bestelt u op een feestdag dan worden de goederen op de eerstvolgende werkdag aan DHL Parcel aangeboden en kan het de daarop volgende werkdag uitgeleverd worden.

Zodra de goederen zijn aangeboden aan DHL Parcel wordt er automatisch een Track & Trace code naar u gemaild, waarmee u de status van uw bestelling kunt volgen.

Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan altijd direct contact met ons op via 078-7111260.of via het emailadres:

Is uw order reeds onderweg? Dan kunt u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kostenloos.

Wanneer u niet thuis bent op het moment van bezorging en het pakket ook niet bij uw buren afgeven kan of mag worden, dan laat de bezorger een kaart achter in de brievenbus. Met de code op deze kaart kunt u via de website van de bezorger aangeven wanneer zij weer bij u langs kunnen komen. U kunt ook kiezen om het pakket bij de buren te laten bezorgen of bij een ophaalpunt. Maakt u geen keuze, dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden (tot maximaal 4 keer).

Even wachten...