Van woensdag 20 t/m vrijdag 22 maart is onze supportafdeling gesloten. Wij zijn op deze dagen telefonisch niet bereikbaar. U kunt uw vragen stellen via het contactformulier op deze pagina of door te mailen naar info@klikaanklikuit.nl. Onze excuses voor het ongemak.

Kom je er niet uit? Neem dan telefonisch contact op of gebruik onderstaand formulier.
Beschrijf je vraag altijd zo gedetailleerd mogelijk, inclusief informatie over productmodel(len), de situatie en eventueel de MAC-code (deze vind je aan de onderzijde van het Control Station). Op die manier kunnen wij je sneller en zo goed mogelijk helpen.

Let op: heb je een KlikAanKlikUit-product gekocht bij een winkel of webshop en heb je een vraag over retourneren, neem dan contact op met de desbetreffende winkel. Wij hebben hier geen invloed op.

Melding 23-11:  op dit moment vindt er onderhoud plaats aan ons telefoon systeem. Graag verwijzen we u naar ons contact formulier of de chat hulp rechtsonder op de website voor het verkrijgen van ondersteuning.

08-03:  de storing met het via 4/5G bekijken van de  IPCAM-2000 video stream is opgelost. Mocht u nog problemen ervaren,  haal de stroom dan voor 20 seconden van de camera en probeer na 5 minuten de video stream weer te bekijken.

Neem contact op

    Bedrijfsgegevens

    • Adres Laan van Barcelona 600, 3317 DD, Dordrecht
    • Postbus KlikAanKlikUit, Postbus 434, 3300 AK Dordrecht
    • Telefoon +31 78 711 1260
    • Email info@klikaanklikuit.nl